به گزارش بازار، سرهنگ نبیالله قاسمی اظهار کرد: ماموران دریابانی فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشتزنیهای هدفمند در محدوده آبهای تحت حاکمیت، یک فروند لنج حامل سوخت قاچاق را که در حال حرکت به سمت نقطه صفر مرزی بود شناسایی و متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این لنج، ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و شناور برای سیر مراحل قانونی به اسکله هدایت شد.
فرمانده انتظامی ویژه و دریابانی کیش با بیان اینکه در این رابطه سه خدمه لنج دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند، خاطرنشان کرد: خروج غیرقانونی سوخت بهعنوان سرمایه ملی، خسارات جبرانناپذیری به اقتصاد کشور وارد میکند.
قاسمی تاکید کرد: ماموران پایگاه دریابانی کیش با اشراف اطلاعاتی بر حوزه استحفاظی و گشتزنی موثر و مستمر در نوار مرزی آبی، با هرگونه قاچاق کالا و سوخت برخورد قاطع کرده و اجرای طرحهای پایش و کنترل مرزهای آبی تشدید خواهد شد.




































































































































































































































































![بهترین شرکت سمپاشی ساس مشهد [ بدون تخلیه با ضمانت کتبی ] بهترین شرکت سمپاشی ساس مشهد [ بدون تخلیه با ضمانت کتبی ]](https://khodropezeshk.ir/wp-content/uploads/2026/01/d8a8d987d8aad8b1db8cd986-d8b4d8b1daa9d8aa-d8b3d985d9bed8a7d8b4db8c-d8b3d8a7d8b3-d985d8b4d987d8af-d8a8d8afd988d986-d8aad8aed984db8cd987_695d8ba6b66d6.jpeg)























































